Jäkla brukshundsklubbar att vara fullbokade!

ja alla jäkla klubbar är fullbokade månader framåt! tji fick jag (och balto) för att balto fick skabb :( usch men har hittat en hundklubb i tullinge som verkr bra så nu har jag mejlat om lite info :) de har även privatträningar så om så skulle behövas får vi ge oss på det med :) men nu jäklar vill vi komma igång med träningen!!även om balto är jätteduktig nu utan kurser så vill jag gå kurser för att lära mig..


idag var vi uppe på berget vid den stora hundgården, där det var massor av hundar, två hade busat sig loss från sin matte utanför gården så helt plötsligt blev det massor av hundar runt balto vi grinden ^^ men balto lyssnade så duktigt på mig när vi skulle gå (han var lös) och det känns ju jättebra att han fortfarande lyssnar på mig även när det är massor av roliga hundar runt honom :D imorgon går vi nog dit igen så han får leka också :D

later ♥

ps. vad roligt att du hittade hit malin :) Balto mår bra, hoppas lilla svea också mår bra :) läste att ni bor vid en sjö, lite avis är vi allt :D vi bor ju också vid vattnet men det är ju inte riktigt samma sak i stan :) kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej igen :) Vi har vår sommar stuga vid en sjö och det har vart jätte kul i sommar att kunna vara där och busa med Svea. Kan tänka mig att du också har full fart där hemma? Ojoj vilka energiknippen :) men så underbara hundar.. Läste också att du haft svårt att komma med på kurser. Samma här! Vi har inte så många brukshundsklubbar i närheten men när jag ringde i somras var dom alla redan fulla :( Hade gott! Ps,har du någon mail så kan jag maila lite bilder på syster :)

2009-09-18 @ 07:26:12
Postat av: Daniella

Han är så jäääääävla söt, lilla Balto-Schmalto.

2009-09-18 @ 13:27:02
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0