inte bra för mig när john sover

haha ja när han sover sitter jag i timmar framför datorn och suktar efter smink jag vill ha och alla möjliga tillbehör.. men en sak jag suktat efter hur länge som helst nu är Coastal Scents 28 piece eye shadow neutral palette! och ja nu är den beställd, dock kostar det bara 240 kr med frakt och allt men ändå! när john sover så har jag ingen som säger emot mig.. dock behöver jag verkligen denna palette för sen har jag i princip alla färger jag behöver, men just nu har jag inga, absolut INGA neutrala skuggor vilket är jäääättetråkigt! men nu när den är på väg hem till mig så kommer jag inte behöva något mer alls.. vilket betyder att jag antagligen inte kommer sitta lika länge på nätterna framför datorn vilket minksar chanserna för impulsköp! :P men dessutom gjorde jag ju lite extra jobb för mamma, så jag ser det som "pengar jag egentligen inte skulle ha, men som jag nu ska få, men som jag omvandlar till smink istället" haha ^^

men titta på den

visst är det fiiina färger?? några skimmer, några matta, några satin :)
efter detta är min sminksamling långt ifrån fulländat men den duger så länge ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh är också jätte sugen på att klicka hem saker från coastalscents :)

2009-09-13 @ 14:49:17
URL: http://pinksparkles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0