hemma från mami

åh denna kväll blev precis vad jag behövde, bara mys med mami och bor, och balto såklart ^^
vi åt, tittade på ensam mamma söker (vad fan är det för del på hon helena? hon stör mig och mamma så mycket) och sen på "Den som inte syns" på 4an.. vi trodde den skulle vara skitbra eftersom mamma läst boken och det var lovande skådespelar lista i filmen.. men eftersom mer än hälften av dem var tyskar (alltså blev det dubbat till svenska) och mer än hälften av produktionsteamet var tyskar blev filmen jäääääätte B, sjukt tråkigt för annars om den var helst svensk (som författaren är, och boken utspelar sig på gotland) hade filmen varit super!

aja nus ka jag bara ta det lugnt kanske leker lite med sminket, vem vet ^^ kl 03.00 är det i VMA på mtv så det ska jag titta på :)
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0