fredaaaaag!!

idag har varit en tröttsam dag.. ar tvungen att gå upp 7 imorse för att de skulle komma och installera sb bredband här i husen, killen som skulle fixa min lägenhet försov sig som tur var för det gjorde jag också ^^ men han var här 9 och blev klar för 20 min sen :O jisses vad borrande det har varit här..

ikväll ska jag på middag hos fina pernilla som fyller 20 på måndag, så vi ska fira ikväll :) södra teatern blir det tydligen efter middagen, varför vet jag ej, kanske något band som spelar eller nått.. aja roligt ska det bli iaf :D ska hoppa in i duschen snart

later ♥

Kommentarer
Postat av: adina

tack! :D



det är bra! fast har fått en elak hatkommentar, av en anonym såklart! irriterande..

2009-09-11 @ 19:58:55
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0