18.30 i tullinge

buskillen har tuggat sig igenom ett par gardiner (som jag hatar och de ska slängas!) och lyckats komma igenom med huvudet och ena brambenet haha, han älskar att leka med dom ^^

det är då det gäller ^^ hihi då börjar kursen som jag coh balto ska gå :) kommer säkert bli jättkul.. jag håller på att förbereda lite här hemma, måste packa en väska med; en filt, 3 favoritleksaker, extra gott godis (ska köpa lite varmkorv och skära i bitar ^^) och kanske ett tuggben så balto har något att göra medan vi går igenom teori... åh ska bli himla intressant.. Balto kommer säkert tycka om det, men han kommer nog också vara lite busig och vilja leka med de andra hundarna istället för att öva med mig ^^ hihi

önska oss lycka till :D  ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

LYCKA TILL! Bus-Balto

2009-09-25 @ 10:09:13
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej hej.

Jag har jätte många tävlingar på G nu i min blogg.

Var gärna med och tävla du också. Det är knappt någon som är med nu så du har stor chans.



Ha en underbar helg sötis

Love Cec



Http://ceciliaprecious.blogg.se

2009-09-25 @ 19:37:31
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0