min duktiga Balto!

är han inte vääärldens sötaste? ♥

idag var sista gången på Vardagslydnad 1 kursen och det var alltså dags för "slutprov", ja alltså vi fick visa alla övningar vi lärt oss och visa at vi faktiskt kan dom :) det gick jättebra, Balto är så himla duktig ♥ jag anmälde oss också till vardagslydnad 2 där det avanceras lite och där vi också får lära oss lite tävlingslydnad :O hur kul kommer inte det bli då? :D

på lördag ska vi till nora och träffa Baltos mamma och pappa och några utav syskonen :) alla syskon kunde inte komma men vi ska ha massor av kul ändå :D Vi ska leka och träna på deras bhk där My (uppfödaren) är instruktör :) ser väldigt mycket fram emot det :D både jag och Balto ^^ han kommer vara hela slut på kvällen för vi ska vara där heela dagen så när jag lämnar av Balto hos mamma så kommer han nog sova ända till söndagen ^^

på lördag är det ju halloweenfest hos steph också :) prövade lite smink idag och ja det kommer bli rätt bra om jag får söga det själv ^^ dock jobbigt med allt gliter överallt som är omöjligt att få bort, men men jag kommer se cool ut så ^^

nu ska jag titta lite på tv så jag blir trött, måste sova nån gång ju :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0