Före och efter

tänkte via förvandlingen i vardagsrummet :)

före: fick bli en bild på nina och lisa frrån ninas födelsedag i januari  :P


efter: ja jag håller på att städa !



vissa tycker att jag är helt knäpp som målade över en dyr design tapet, men den var för mörk för mig och den såg bara prickigt ut för mig.. vill egenligen inte bara ha vitt heller men det är så himla sjukt mycket bättre än svart! jag vill ha ljus! blev ju fan deprimerad av att det alltid var mörk här inne.. tom i somras var det mörkt, även när solen låg på! sådeså! jag är heeelnöjd! :D

Kommentarer
Postat av: Daniella

fiiiiint med ljust :)

2009-10-16 @ 12:17:32
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0