onsdag

hellu!
idag var det en skön dag på jobbet med saker att göra så tiden gick fort :) det gillar vi ju, när tiden går fort :D
efte jobbet när jag hämtat Balto hos pappa så bestämde jag mig för att gå och handla på hemköp.. och då ska ni veta att jag har en Ica 10 m från min port, en Vi 10 m från porten, en konsum åt andra hållet ca 5 minuter bort som man passerar när man går till hemköp.. men varken Ica,Vi eller Konsum har roliga tuggben etc till Balto så då tänkte jag kolla på hemköp om de har uggringen Balto gillar osv, och eftersom de har 2 våningar så har de säkert roliga extra priser på tvättmedel och så, som jag behövde, och självklart hade de tuggringen ochextra pris på tvätt medel :) man kanske ska börja gå dit och handla iställe ? det tar 20 minuter att gå fram och tillbaka men att röra på sig har väl aldrig skadat någon? :P

fick även med mig Marabous nya choklad VINTER, och den är ju gudomlig!!! beroende framkallande!! den smaka JUL, kanel och nu kommer jag inte på vad just den nöten heter som är i men gott är det iaf :D pröva!!

nu ska jag lägga mig i soffan och titta på nya The Hills och 90210 :)
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0