då var det lördag..

hade jättekul igår :) alla var så glada och alla var på partyhumör.. drack inte speciellt mycket, två glas vin hemma och två cosmos på stället.. vi var kvar på ega hela kvällen.. nina fick ju dansa där :P tog en massa bilder och eftersom jag blivit lite blogg beroende så sa jag hela tiden den här hamnar på bloggen.. men det kommer nog bara några få.. resten på facebook :)

idag ville jag åka och handla målarfär till vardagsrummet och sovrummet men mamma hinner inte så jag hoppas verkligen att vi åker imorgon.. kommer inte hinne när jag börjar jobba(onsdag).. men om inte hon hiunner får jag väl dra med någon annan..

nu ska jag slappa lite till i soffan.. sen ska jag städa.. massor.. och diska i massor, har bara några få små glas som är rena.. men så blir det ju när folk är hemme hon en och förar..

later ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

skönt med en hemmadag :)

2009-01-10 @ 14:44:40
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0