super duper dunder sjuk

ja jag mår piss!! jag tror jag har lunginflammation, fick gå hem från jobbet i lördags och när jag kom hem hade jag 38,8 graders feber och hostade som en galning.. igår mådde jag sämre och hade 39,6 graders feber :(  ont i lungorna har jag också !!

så idag står förhoppningsvis läkaren på schemat, men vårdcentralen här i hornstull hade någon slags svarare där man fck knappa in vilket ärende det gällde typ som boka tid, prata med en sjuksköterska osv.. jag valde boka tid, sen fick jag knappa in mitt personnummer och sen mitt telefonnummer och sen säger svarar rösten att de ringer upp vid 11!! vafan då kanske de inte har tider kvar idag, eller jag kanske redan har dött då!!!!!!!!!

nästan så jag vill åka in till akuten på sös.. men bara nästan!!


så detta är anledningen till att jag inte skrivit eller kommer att skriva på några dagar nu.. ingen ork :( men hoppas ni har det bra !! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oo, hjärtat! Hoppas du blir bättre snart! Jag som ville träffa dig innan jag åker. Åker till thailand på onsdag och kommer hem den 5 mars, så då får vi ses minsann! Och förhoppningsvis beroende på min ekonomi och allt så får vi ta en weekend till London :)

Puss mitt hjärta och krya på dig! <3

2009-02-09 @ 18:46:05
URL: http://laynies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0