valplek

idag när vi var i farsta för att handla nytt foder och så till Balto så stötte vi på en kvinna med en jättesöt liten Rottweiler tik som var exakt lika gammal som Balto :) oj så de busade :D var riktigt härligt att se, Balto hade sååå roligt :) Kvinnan (som jag glömde fårga namnet på :P) tipsade om Norsborgs hundklubb som ordnar gratis valplek för valpar mellan 3-6 månader, varje söndag kl 13.00.  Hon had evarit där några gånger och sa att det var jättebra, kul för både hunden och dig själv. Så jag kollad eupp klubben på internet sen när vi kom hem och ja det låter himla bra faktiskt :) de som jobbar på klubben finns naturligtvis där och svarar på frågor och kan hjälpa en med småsaker, och de har en liten fika servering där hundägarna kan sitta coh prata medans hundarna leker för fullt :D roooligt! imorgon hinner vi nog inte, men nästa söndag är bokad kan jag ju säga ^^

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja, tur att det är billigt att prova då ;)hehe

2009-08-15 @ 15:30:50
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Linnéa

haha, amen för tusan jag var ju i Farsta en snabbis idag :P :D Vi får se till att hitta en lucka då vi kan ses, så himla jobbigt eftersom jag jobbar mån-fre..men nästa helg kanske?

2009-08-15 @ 17:19:27
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag skulle bra gärna vilja men jag kan inte eftersom jag inte vet hur framtiden ser ut. Sucks to be arbetslös :/

2009-08-15 @ 20:39:07
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0