nytt nytt och åter nytt

det är mycket nytt hemma hos mig nu för tillfället..
för det första var jag ju på ikea idag med pillan, där köpte jag bara några doftljus, en stor "labrador" till balto, en "blockljushållare" och ett par krokar till badrummet..
när jag kom hem låg mitt paket från Mad Minerals här inne på golvet, den innehöll som nämnt tidigare två multi-use skuggor och en liten påse med en free sample av deras färg finesse, ååh så glad jag blev då :D

snygga färger va? ;P Big money coh Big Apple

sedan har vi ju smset jag fick igår, där det stod att mitt paket från H&M finns att hämta nere på Ica.. dock har jag inte hämtat det än men det ska jag göra idag :D
plus mina nya sminkprylar jag köpte i söndags ^^


lila glitter "vergio" Make up store, blå glitter Face stockholm, svart Cake eyeliner Face, Mixing liquid Make up Store, neongrön skugga Viva La Diva, Blå glitter eyeliner Viva la Diva

så som sagt mycket nytt här hemma :P för övrigt så kan jag tipsa om Viva La Divas glitter eyeliners :D de är helt underbara, hur bra som helst och inte lika pricy som de flesta andra märkena :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: det tycker jag med :)

2009-08-05 @ 18:51:07
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Daniella

Hjälp! Är det den där lila som du ska sätta på mig på lördag? Jag kommer vara rädd, Therese hahaha

2009-08-05 @ 22:48:28
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0