läkaren!

Godmorgon på er!!
jag är ju då något sliten just nu eftersom jag vaknade till och från heeeela natten :/ sista gången jag var uppe och noterade klockan så var den 05.nånting :/ så ni förstår nog, och eftersom jag ska till läkaren nu så kunde jga ju inte sova längre nu på morgonen.. men detta är väl bra, då kommer jga kanske tillbaka på en lite mer normal dygnsrytm :P

efter läkaren ska jag följa med john och alex till ikea, jag som har shoppingförbud är i desperat behov av en tvbänk, men det är tillåtet, får se bara om jag bestämmer mig för att vänta eller ta det nu på en gång :/ :P

later ♥

Kommentarer
Postat av: YoungZtaljz

Jag bloggar för ett bra ändamål det är allt ;P



2009-08-19 @ 10:19:53
URL: http://youngztaljz.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

shoppingförbudet kanske ska begränsas till kläder;)?

2009-08-19 @ 14:04:47
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0