Jag kan inte hålla mig !

jag vet att jag satte shoppingförbud på mig själv men kan inte hålla mig, måste ha paletten från NYX jag suktat efter, plus lite småsaker hehe.. men det blir bara 300 kr, med frakt sådeså, inte å mycket alltså :P jag var ju på banken idag coh satte in min skatteåterbäring på kontot så då kan jag väl använda 300 av de pengarna till detta eller ? :P ja jag tänker göra det :P



Härliga färger va? :) det är deras "Glitterati Glitter Cream Palette"
den kostar $12 på CherryCulture jag dööör för dessa färger!! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Varsegod! :) Åå vad kul :)



Håller med dig! Super läckra färger :) Kram

2009-08-28 @ 08:28:04
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh jisses vilka vackra färger, den där vill jag ha :P

Frågan är bara om det är mer cremeskuggor eller som en vanlig skugga men i krämigare formula..hmm :o)

2009-08-29 @ 13:23:41
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0