är bara såååå trött idag !!

somnade inte förräns vid 4 inatt (imorse kanske man ska säga:P) och valnade till flera gånger utav olika anledningar, det lät utanför, behövde gå på toa, Balto tjöt i sömnen ja lite sånt..
så när klockan ringde vid 10 imorse hörde jag den inte ens, och om jag gjorde det så kommer jag inte ihåg det :/ stängde av den i sömnen eller så sov jag igenom hela pipandet :/
hur som helst så vaknade jag upp vid 12 och tvingade mig ur sängen.. sedan har jag legat på soffan ända sen dess.. är bara sååååå trött :/
har haft ont i huvudet i några dagar också, kanske börjar bli sjuk ?? ja annars bruka rjag aldrig ha huvudvärk, bara nrä jag börjar bli eller är sjuk..


(han fäller ner "ryggkuddarna" själv för att ligga på och mellan dom :P)

aja nus ka jag väl fortsätta ta det lugnt tills Balto vaknar så vi akn gå ut på långpromis.. både han och jag behöver nog det :P
Later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0