mycket att stå i när man ska iväg till sommaren

ja det är en himlans massor att göra här hemm innan jag kan åka iväg till sommaren i australien !! haha seths reaktion på att jag skulle till australien lät såhär "men ska du åka nu när det är sommar här?" hans definition av sommaren är nog lite felvriden, för det är precis blivit vår, jag menar den riktiga sommaren här i sverige börjar ju typ i juli ! :P haha

hur som helst så ska det tvättas massor, ja typ allt! det ska städas så det inte förekommer ohyra i lägenheten när jag kommer hem. mina solglasögon måste letas fram, annars måste jag köpa nya :( min älskade solisar var är ni ? jag har fått mitt tillstånd att åka som turist in i landet så det är klart. jag måste gå och växla pengar. och jag måste packa och planera vad jag ska ha med mig :/ kan bli svårt. ska dessutom försöka hinna gå till kak för att få ett internationellt körkort. läskigt att köra på vänster sida :/

om det är någon som har australien tips så berätta gärna! :) jag kan inte mycket om landet måste jag erkänna ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0