kennlar överallt!

ja jag har ju bestämt mig nu.. jag ska köpa hund till sommaren :D woho !! jag känner verkligen att jag är redo för det ansvar det innebär och jag vill ta hand om min vovve.. jag längtar så himla mycket efter att få lära och leka med den och jag kommer lägga mycket energi på träning och uppfostring.. det ska bli den bästa hunden i världen !! :P

men det finns ju kennlar överallt förutom i stockholmsområdet :O inte ens ute i nynäs eller typ märsta, där det finns skog och ytor för uppfödare.. så jag måste åka för att få hem min puppie men det gör ju inget iof en det skulle ju vara trevligt med en labrador kennel i närheten !! vet ni någon så säg gärna till :) och ja det ska vara en labrador :) en svart :)

har hittat en kennel som verkligen är perfekt men känner att jag ska kolla igenom alla först innan jag ringer..  men om jag inte hittat någon bättre så ringer jag de imorgon :D tiken som fått valpar hos den kenneln hette Tess btw, hur kan jag motstå då ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0