guess what

kan ju börja med att nämna att jag hade en mycket trevlig och mysig kväll igår ^^

vilken trött människa jag är just nu ^^ vet inte varför men jag har varit helt slut hela dagen.. eller när jag hämtade sofie och tankade min bil första gången var jag ganska pigg men sen när jag hade dammsugit stugan i vidja och kommit hem, då slog det till..  det första jag gjorde när jag kom hem var mac and cheese ^^ sen har jag halvsovit på soffan ända tills middagen..
Susanne från mässan ringde och frågade om jag kunde jobba från onsdag till lördag.. woho work=money!! ska på infomöte imorgon klockan 9:00 :O hur ska jag orka ^^ hehe.. men det blir bra, då kommer jag upp på morgonen och har i princip hela dagen på mig att göra annat.. måste köpa present till brorsan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0