seg fredag

usch vad seg jag har varit idag.. sov till 1.. sov igenom väckarklockan som ringde 11 !! men jag kunde ju faktiskt inte somna inatt av någon anledning :/
iaf jag har bara suttit på mitt ass och gjort nothing !!! glott scrubs och dharma and greg ! kul liksom haha
men nu har jag iaf duschat och så.. ska gå igenom mina kataloger till alla universitet utomlands.. frida kom in på sin skola i australien :D GRATTIS ÄLSKLINGS KUSIN !!! iaf det fick mig att tänka till lite.. så jag ska kolla om jag hittar något som jag känner verkligen att det här vill jag göra ! om jag inte gör det kanske jag hakar på frida och förhoppningsvis sofie (som inte sökt än men ska göra samma som frida) och jobbar där nere istället :D

ikväll ska jag ha filmkväll med linnea, var ju ett atg sen man träffade henne, 2 veckor för att vara exakt så det blir en lugn kväll denna sega fredag ^^

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja, det måste vi verkligen! Min mobi funkar nu ign så det är bara att ringa :)

2008-10-03 @ 18:16:02
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0