starta eget & låtskrivare?

tror ni jag skulle klara av att starta eget företag? har nämligen mina små idéer som jag vill verkställa.. tänker inte brätta vad för idéer för det är det första felet folk gör när de har en idé de vill verkställa.. men iaf, frågan är ju om jag har de egenskaper som krävs? jag själv tror att jag har det, men känns som man kanske ska kolla lite med andra ^^ vad tror ni? =)

pappa har dessutom bett mig skriva låtar med honom.. tro det eller ej men en låt han skrivit tillsammans med jocke har fått sjukt bra kritik och lovord av folk i branschen i USA (någon slags låtskrivartävling).. så vi hoppas ju att den låten blir proffproducerad och släppt där.. men iaf han har lite fler idéer och eftersom jag kan engelska mycket bättre än honom och faktiskt kan skriva lite ska jag vara med på ett litet hörn ^^ kul va? =?

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag tror definitivt att du klarar av att starta eget, du måte bara träna på att vara lite elak. Ha lite pondus! För att vara världens snällaste funkar inte för en själv jämt :) (sjukt nog)



Du får tänk på alla dumma grejer och bl lite sur haha

2008-11-03 @ 10:42:56
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0