livet i musik

- Sätt din musik på blanda
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga
- Använd sångtiteln som svar på frågan.
- fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Cheryl Tweedy

2. Kommer du komma långt i livet?
come with me

3. Hur ser dina vänner dig?
Time and time again

4. Kommer du gifta dig?
when it rains

5. Vad e ditt livs themesong?
some people

6. Vad e ditt livshistoria?
Lies

7.Hur är skolan för dig?
want you back

8.Kommer du komma framåt i livet?
Into the forest

9.hur kommer imorgon vara?
I did it my way

10.Vad är de bäästa med dina vänner?
Peace of heaven

11.Vad finns i lager för nästa vecka?
Bleeds no more

12.Vilken sång beskriver dig bäst?
The remedy

13.Hur är det med ditt liv?
If I ever leave this world alive

14.vilken låt ska spelas på din begravning?
Summer nights

15.Hur ser världen på dig?
Superstar

16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
Dancing with myself

17.Vad tycker dina vänner om dig?
Round here

18.Har du en djup o mörk hemlighet?
Intoxication

19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
The boy from New York city

20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Here with me

21.kommer jag någonsin ha barn?
Kylie

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Something about you

23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Drunken Lullabies

24.Vad är några tips till mig?
Miss you like crazy

25.hur kommer jag att bli igenkänd?
This is Halloween

26.Vad är min danssång?
adios lepido


Kommentarer
Postat av: Nikolina

förlååååt att jag är så sjukt vimsig och glömde bort om i helgen :( Dumma mig.

Men vi ses snart iallafall ju. Du och Frida får gärna komma på mitt utspring och min mottagning :)(Tror dock inte att jag kommer på er)



PUSS

2008-05-26 @ 07:36:02
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0