yey promis

har spenderat kvällen i telefon känns det som.. först kalle, sen wille, sen sofie, sen frida, sen kalle igen !! haha men kul :) sofie pratade av sig om sina upplevelser på peace and love :) kalle pratade lite om vad som hände igår egentligen (hade bara blivit lite brottning och lite näsblod och sånt, ingen fara :O) och sen vad som hände ikväll och vi sak ses imorgon, han måste sova :(  wille var inte så kul att prata med eftersom han var inne i sitt spelande på datan !! och frida och jag bestämde att gå promis när hon hade duschat och så :) intresant va ? ;P
nemen nu behöver jag promis känner jag, behöver prata av mig mera !! ^^ och behöver göra av med energi :P om ungen bara kunde bli klar nångång ! tar ju hundra år på sig !! haha

aja ska skynda på henne lite !
later xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0