helgen

planerna gick som de skulle :P eller a förutom några små ändringar, som att vi inte sov i vidja på fredagen utan vi åkte till stan, det var skönare så :)
fredagen var lugn och skönmed thaimat bubbelpool och vattenpipa, med far brorsan och pappas tjej och henner son.. trevligt trevligt :D lördagen vaknade jag på jättedålugt humör, både pappa och nina tjatar på mig, och jag har problem att sova så jag somnade kanske 3 halv 4 på natten så det var ju inte så kul.. men kom till slut hem till nina, vi tog en snabbis till farsta och sen hem igen för att göra oss iordning inför fredrik lilla 20 års fest :D killarna skulle ut sen på kvällen, då åkte jag och nina hem till mig på hornsgatan och korkade upp en flaska vitt vin och satt och snackade :D mysigt ! haha både jonas och kalle var asfulla på kvällen så både jag och nina satt i telefon ^^ jonas stog och spydde och kalle skulle slåss.. när nina hade kommit hem till sig, hon tog taxi för jonas var redan på väg till henne, så hade jag precis lagt på för då skulle kalle börja slåss med sin chef :/ sjuka dom är!! så vi kom fram till att vi har kaos-killar båda två !! haha.. men det var ju inte så kul för jag var orolig hela natten !! kalle hade blödning i ryggen också !! och ungen har inte hört av sig idag, han skulle komma hem på eftermiddagen, jag är inte orolig nu men börjar bli lite uttråkad.. ring människa !
idag sov jag till 12, sen fixade jag och micke till oss och åkte till farsta för att möta pappa och käka.. nu är jag helt slut här hemma och tänker faktiskt slänga mig på soffan, om den inte är upptagen ^^

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0