försöker

somnade kanske halv 5 imorse :/ fy fan !! orkar inte ! jävla sömnproblem som är tillbaka !! men jag försöker ändra på det, jag ställde klockan på 11 så jag skulle kunna sova mina 8 timmar men så blev det ju inte.. blev ju 6, nästan sju.. nästan ännu bättra eftersom då komemr jag vara tröttare ikväll.. så jag hopaps att jag somnar tidigare ikväll, sen ska jag gå upp vid 10 imorgon hade jag tänkt, så ska jag fortsätta med 10.. kan ju inte vara vaken hela nätterna och sova hela dagarna ! inte coolt !! mycket jobbigt faktiskt..
men men idag ska jag spendera dagen och antagligen kvällen med william :D det var länge sen så det blir trevligt :) han brukar kunna få mig på andra tankar också, vilket jag väldigt mycket behöver !

ne nu ska jag ner och se om jag kan få i mig någon frukost..
later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0