cool dröm !

haha jag måste ju bara berätta min dröm jag drömde när jag halvsov till väckarklockan imorse ^^
jag drömde att jag åkte fram och tillbaka i tiden :O haha så jäkla coolt !! jag var på 70-talet, och träffade av någon anledning kalles mamma som också hade rest i tiden men hon var inte medveten om det ^^ och sen helt plötsligt var jag i framtiden och sprang runt i någon tunnelbana av något konstigt slag, allt var mörkt och dystert :/ och sen helt plötsligt var jag på 50-talet där jag mötte kalles mor igen ^^ sen sprang vi runt ifrån hennes fin hus och försökte ta oss tillbaka haha.. jag var också och hälsade på dinosaurierna  en snabbis, eller alltså det var egentligen de som kom till våran tid haha.. helt sjuk dröm ! men kul :D fick mig på lite bra humör faktiskt :D

Kommentarer
Postat av: angelica

haha vad skönt o drömma något roligt, från nu när jag mer fått sovproblem drömmer jag typ bara mardrömmar.. usch!;p

2008-07-01 @ 14:38:36
URL: http://andjelickuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0