skitsamlar therese

fy fan va gamla onödiga skitsaker man har.. jag samlar ta mig fan på mig ALLT !!  men nu ska det mesta slängar iaf, och jag har märkt att jag är en sådan där person som har svårt att göra mig av med aker, jag tänker ofta "men den här kan jag ha till det där, detta kan jag göra med den här" men nu har jag fan varit hård asså, inget onödigt flyttar med till söder!!

hur som helst så är allt nästan klart.. det är bara garderoben som är kvar, den tar jag imorgon, efter som jag inte heller flyttar sängen så kommer jag sova här hemma imorgon med.. shiiet asså, vilket jobb det är att flytta, men jag har fan varit duktig !! sådeså !! :D

sofie är på väg hit nu.. vi ska ta oss ett mellanmål och vila lite.. sen vid halv 6-6 kommer flyttbilen :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

aaah, vad kul! vill också flytta haha! jag är typ likadan, tänker att allt kan vara bra o ha, så har jag sagt i fem år och saken är fortfarande inte använd ^^

2008-12-03 @ 22:21:44
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fan vad kul att flytta, måste kännas skitkul! :D Får man hälsa på i nya lyan när man är hemma på besök? ;)

2008-12-03 @ 23:50:30
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0