opera!

att bero på opera i det förra inlägget ^^ så sa mamma idag att hon hade bestämt sig för att följa med mig och mormor på askungen i mars :D hon har aldrig varit på opera förut så jag och mormor har tjatat lite på att hon ska följa med oss :) annars är det bara jag och mormor som gillar opera i släkten, hon tog med mig på Hans och Greta förra  vintern (tror jag det var, det var iaf en julklapp eller present förra året ^^) och det var första gången för mig.. men å vad jag älskar att komma in i den stora salen med alla röda stolar och gulddetajler och den stora scenen, men när de börjar sjunga är det oslagbart ^^ men nu iaf så i julklapp så ska vi alla tre gå och se Askungen :D jag längtar så himla mycket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0