Studentskiva !

Min kära klass och SPEIJUs skiva igårkväll på Södermalm - ett ställe var så jävla bäst så det var helt otroligt ! ^^ hur kul som helst ! bästa skivan ever ! fast det tycker man ju självklart om sin egna men våran var verkligen bästa ! så jävla kul ^^ tänker inte skriv hela kvällens gång utan ni får se bilder av det senare, när jag fått alla ^^

idag; vaknade vid halv 11 av att nina ringer och ska klaga för jonas hade vart dum ! pratar med henne en stund och sen går jag och lägger mig igen.. trodde lisa hade somnat om men det hade hon inte så vi låg och pratade en stund.. sen bestämde vi oss att göra frukost och sätta oss ute och äta :D det var hur nice som helst ! inte ett ända mål på himlen, precis vad vi behävde, lite frukost i solen.. sen strippade vi ner oss till bh och trosor och låg och solade och pratade :) perfekt dag efter partyt måste jag säga ! :) ^^ vi låg i solen från 11 till 10 över 2 !! så jag har faktiskt fått lite färg :D det känns verkligen nu att våren ÄR HÄR och sommaren är nära ^^ efter solningen fixade vi oss och gick och köpte glass i centrum och sen till tåget för att möta rebecca som hade pengar för flaket.. och sen åkte vi in mot stan.. lisa skulle till snaps och möta nina och marcela, jag skulle till centralen och möta johan, erik och carro och sen skulle vi till coffehouse by george och ha möte med killen från flakgrejen ^^ vi betalade och johan skrev under och sen var det klart ! :) efter det åkte de åt hornsgatan och jag till medis för att sitta på snaps en stund i solen med tjejerna :) blev dock bara en kvart kanske sen var jag tvungen att åka hemåt, mor min ville inte att jag skulle vara sen och missa middagen.. som btw inte ens är påbörjad än så jag hade ju visst kunnat vara kvar på snaps !! trött man blir ibland !! haha nu är jag hemma iaf, laddar digitalkameran så jag kan få in bilderna jag tog från igår på datan och är döhungrig i väntan på maten :/ uscha !!

aja later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0