Överlevde !!

jag överlevda kvällen i klacken ^^ stog väldig obekvämt och var tvungen att hålla i carro, men annars var det ju bara kul :D haha jag och carro som var nya i klacken hade lite svårt att hitta ut bland allt folk när vi skulle på toa haha, vi måste sett ut som två vilsna femåringar ^^ men vi hittade sen när vi frågade en vakt ^^
tråkigt nog blev det ju bara 1-1 :/ men bättre det än att äckliga aik vann !!
efter matchen blev det ju massor bråk !! jag johan och carro smet ut tidigt men vi bestämde oss för att vänta innanför dörrarna (som då var öppna och vi fick gå ut) på de andra.. sen hade massor av aikare tydligen kommit dit så de stängde dörrarna, plus att vakterna och djrugårdare hade hamnat i bråk så det var lite läskigt när all kom rusande mot dörrarna som stängdes och vakter och gårdare låg på marken och slogs !! men vi ställde oss åt sidan, mycket närmare den andra utgången som också var stängd.. sen när det lugnat ner sig lite öppnade de den utgången och vi smet ut :) där ute var det då reltivt lugnt :) till de bråkiga gårdarna kom ut och då blev det läskigt igen !! ridande poliser kom och piskade på folk så de skulle flytat sig, då började ju vi springa !! skitläskigt ju !!! vi kom till slut till tunnelbanan och väntade in de andra.. sedan åkte de andra för att käka max i kungsan och jag johan och carro åkte till centralen och köpte burger king och gick sedan till tåget :)
kom hem vid typ kvart i 12, var helt slut !! och min hals mår inte bra idag !! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0