bye bye !

sitter kvar i skolan fortfarande.. har inte fått lika mycket gjort som jag hade hoppats på, men jag är nöjd med det jag gjort än så länge.. och det ska snart skickas in.. :) kommer nog klara det här känner jag ^^

nu har dock tankarna på sofies skiva blivit lite negativa.. om jag går kommer jag inte få sova och jag vill ju inte vara trött och seg som en zombie första dagen i london, då min grupp dessutom har våran guide-uppgift.. så jag funderar på att sova istället och vara pigg i london.. kommer ändå inte dricka mer än en cider på skivan, och känns inte som jag kommer ha så kul, eftersom jag kommer vara trött.. äh vi får se, är ju synd att missa skivan känner jag också :/

jaja, ska skriva klart min sida jag håller på med på arbetet nu, sen ska ajg hem, tvätta och packa..
säger hej då nu eftersom internet hemma funkar inte, kanske loggar in en stund hos pappa, men inte säkert ! hej då för några dagar ! kommer hem på måndag natt :)

puss och kram ! och ha det så bra i det fina vårvädret här hemma i sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0