Ångest !

usch så fort man kommer hem från London kommer ångesten om skolan.. har rojektarbetet att jobba med som ska vara klart på onsdag, och lämnas in, inte en minut senare än 15:00 ! måste skriva järnet !! sen har jag matteprov imorgon bitti, kan ingenting.. ska plugga hela natten :/ inte bra jag vet ! men jag måste, sista provet nu ju ! sen är det över ! skööönt ! men ångest ångest ångest ! och igår när man kom till skolan och trodde alla skulle vara glada så fick man sig ju en smäll på käften ! som de flesta säkert läst i tidningen så har vår kära cafeteriakvinna blivit knivhuggen :( så skolan var dyster och är fortfarande lite dyster ! läget är stabilt dock men chocken för många fortfarande mycket stor !

Våra tankar är med dig !


nej nu ska jag plugga äckelmatte :( bläää ! wish me luck !
oh I miss London !

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0