Söndag 21 okt..

okej jag har inte orkat skriva på ett tag.. har inte haft tid heller..
har haft så mycket dans att tänka på :/
kan ju berätta att i torsdags kändes det katastrof efter vi tränat hela dagen.. men sen på fredagen kändes det mycket bättre.. men vi var så nervösa innan tävlingen så varken jag eller majeed kunde äta ordentligt.. sen på dom två första låtarna gjorde vi fel ganska många gånger :/ men dom var så långsamma så det gick inte att dansa typ.. man fick verkligen räkna stegen för att inte hinna före musiken.. och bugg ska vara snabbt.. eller a snabbare än dom låtarna iaf.. men sen kom det två snabba låtar och we nailed them :) fast vi fick en silverplats bara.. alla säger att vi var bäst men men haha.. vi fick iaf lämna över pokalen.. ^^
senare på fredag drig jag och bosse till farsta och käkade sen drig vi hem till han och såg 28 veckor senare :/ usch äcklig film ! sen för att få bort det äcklige från våra huvuden tittade vi på blades of glory ^^ den är ju så bra :) sen drog vi till Nettan som hade fest.. skulle bara titta förbi och hälsa på ayman.. efter det så drig vi till matz och chillade där med matz och martin..
lördagen: danstävling i torvallahallen :) jag blir så avundsjuk på alla som tävlar, vill ju också :/ men det är kul att se på ändå :) och det var ju kul att Elin och Martin från gruppen kom till j-sm final :) dock ingen pallplats men final är ändå grymt bra :D synd för max och sofie som var ett kryss ifrån final.. men det fixar dom nästa gång :D
sen på kvällen var det chill hos jesper :) och jag jagade på jesper för att få med han på minst en dansträning, för han skulle avra en perfekt partner ^^ jag ska jaga mer på han idag när vi drar med gänget på bio :) han ska med på minst en träning och testa iaf.. sen om han inte gillar det så behöver han självklart inte fortsätta men han kommer gilla det, det vet jag :D

that it for now :) måste in i duschen nu
later



ja då ska man snart gå och lägga sig..
filmen som vi såg var sjukt kul.. supersugen hette den btw ^^ hur rolig som helst, se den ! haha
efter filmen gick vi till kungshallen och käkade, sushi *mums*, eller jag och Johanna åt sushi, wille åt tacobar och dom andra käkade inte alls.. kom iaf hem efter det.. och nu är jag klar med pm:et i svenskan som ska in imorgon, så jag får göra mitt nationella prov :) dom som inte lämnar in imorgon får inte göra det nämligen ^^

och jag måste påminna klassen, om det är några i klassen som läser detta hehe, lämna 100kr till mig på måndag, kan funka på tisdag också, men ska lämna pengarna till erik på måndag eller tisdag så det måste in helst imorgon !!

ne nu är jag fett trött.. måste gå och borsta tänderna och sen sussa ^^
god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0