Hemma igen..

Äntligen.. nu kommer jag få vara hemma :D har varit hemma en natt på två veckor.. jag har iof varit hemma hos pappa första veckan men jag menar hemma i skogås.. jag har iof haft jättemysigt på nässlingen och så men ingenting slår att vara hemma och sova i sin egen säng.. fast jag skulle nog kunnat vänta en dag till, skulle egentligen åkt hem imorgon men mor min ville hem idag för några i gänget på nässlingen skulle åka idag så hon tyckte väl att det var lika bra att vi åkte också, speciellt när vädret var värdelöst.. men lisfis max och alexander är kvar nu och åker hem imorgon.. det skulle jag fanktiskt också vilja vara men jag är ändå glad över att vara hemma :)
Nässlingen har varit väldigt grå i väderväg, en solig dag fick vi och jag hann bränna mig lite så det var ju skönt men sedan har det bara varit grått och tråkigt :/ men vi har haft mysigt och kul inne i stugorna så det spelade egentligen inte så stor roll men det är ju alltid lite roligare med sol.. dom första dagarna var jag så trött så jag sov middag två timmar ända till på torsdag, då kom lisa aka "mamma" :D då blev det lite mer fart på mig hehehon lyckas ju altid tagga en till nästan vad som helst när som helst haha hon vill ju aldrig sova den människan :P fast vi hade iof en liten vilostund med massa godis och cosmopolitan och elle tidningar :) det var skönt att få koppla av lite i skärgården även om det var lite tråkigt några stunder.. fast jag behöver fan fortfarande 2 dygns sömn känns det som.. får ju aldrig sova *gaah* haha
nu har jag fått ont i magen också så jag lär ju inte kunna somna ikväll heller, jaja får väll sova när jag är död !

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta tv.. får se vad som händer sen ikväll.. puss

"Dotter och mor" - Thess och Lisa

image8

Allt blir kul med dig älsk ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0