Halloj på er !

Ja det är ju så att alla har i princip blivit besatta av att skriva och läsa bloggar överallt i hela världen.. Så jag tänkte jag börjar väll med det jag också så jag får se vad grejen är med en blogg liksom hehe..

Ja då ska man väll börja då.. Idag fick jag meddelande från min kära vän Lisa som är i Ayia Napa just nu, klockan var halv 5 på morgonen och mobilen tjuter så jag nästan får hjärtattack, men det var ju kul att höra att hon har kul iaf :) Själv jobbar man ju och går upp halv 7 på morgonen.. eller rättare sagt jag ställer klockan på halv 7, jag ställer både väckarklockan brevid sängen och min mobil så man tycker ju att jag borde vakna ordentligt när de ringer och tjuter, men nej då.. jag vaknar klockan 7, när de ringt i en halvtimma i sträck :O haha hur trött kan en människa vara liksom :P

Jobbet var som vanligt.. sitta vid datan och leka tills kunderna kommer och ska hämta sina paket eller skicka paket sen sitta och leka igen, ända till klockan 5.. fy skäms på Niklas som lurade mig att tvätta arbetskläderna idag tills imorgon, killarna är ju så lata och nu när bossen är på semester så gör ingen det så det fanns inga rena tröjor *suck*  och snäll som man är så gör man grejerna åt dom !  ska fan inte göra det någe mer.. dom får fan lära sig ! haha !  och jag måste ju bara berätta om paketen som skickas med LEVANDE INSEKTER  :O dom är jätteläskiga, när man bär upp dom på hyllorna så hör man hur det kryllar av dom i paketen ! usch.. men det brukar vara små paket så sådär jätteläskigt är det ju inte.. men idag kom det ett stort paket med insekter och jag var tvungen att bära det upp på hyllorna :O jag undrar vad det var för läskiga insekter där i som krävde sån stor plats ? *hmm* och Niklas ska ju självklart hålla på och retas om att det är spindlar och grejer ! usch

Nu är jag hemma iaf och borta från dom äckliga insekterna (a)  är jättetrött.. man blir fan utsliten av att bara sitta och knappa på en data haha :P  Nu ska jag äta lite mer jordgubbar och glass och glo på tv :)
See Ya later ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0