hjäääälp!!!!

mitt hår är GULT och mycket fult !!! och jag ska till vårdcentralen idag för att gör pricktest !!!
hjääälp !!!

jag ska köpa färg på vägen hem så det ska bli mörkblont.. avfärgning gör ju tyvärr att man bli gul eller orange i håret efter man varit brunett/rödhårig :/ men det ska nog lösa sig, ska köpa två paket färg så det täcker hela håret !! jobbigt att ha tjockt hår ibland :P

är ganska nervös inför pricktestet, alla säger olika saker om det :/ det är lite blandade känslor inför testet förutom nervositet.. jag vill ju få reda på om jag faktiskt är alergisk men man vill ju aldrig vara det såklart, så jag hoppas både på att det visar något så jag kan få reda på varför jag hostar emn samtidigt hoppas jag självklart på att det inte visar något eftersom jag inte vill vara allergisk.. men det skulle betyda att jag måste antagligen gå igenom andra tester för att få fram orsaken till hostan :/ och det vill jag ju inte!

hjääälp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0