smidig som en bil?

Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att gå ur bilar ? haha lite otippat ämne jag vet, men jag och mamma diskuterade det efter att jag så smidigt gick ur bilen när vi stannade vid brevlådorna för att posta.. haha man måste ju vända sig, böja sig, och smidigt glida ur utan att behöva nudda med benen på kanten av bilen haha det är svårt att gå ur en bil ! det måste ju finnas en annan anledning till att alla kändisflickor visar sina privata delar när de går ur bilen, förutom att de vill det ! det finns ju faktiskt dem som inte vill det men gör det ändå ! och det är för att det är svårt att ta sig ur en bil

haha bara en tanke och lite fakta när det gäller mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0