no time to slow down

hemma igen.. fick med mig massor :) skor, jackor, kläder, handdukar och sängkläder :D fick gå några vändor fram och tillbaka till bilen men det får man ju ta.. har packat upp det mesta redan, ska upp emd kläderna också, men funderar på att ta dom imorgon, när jag köpt fler galjar (hur fan stavas detta?????) hur som helst imorgon så börjar allt springades igen.. så jag känner att jag kanske ska ta det lugnt ikväll eftersom jag inte är riktigt bra än, för sen kommer det inte finnas tid till att slappa på soffan.. ska nog ta och göra mig en kopp te och mysa ner mig ^^

imorgon ska jag och pappa flänga runt och handla julklappar och saker jag behöver till hemmet.. vi ska till ikea och mediamarkt, de två är bestämda sen får vi se vart vi hamnar..

jag behöver:
tvättkorg
soffbord
sängbord
byråer
hyllor
köksredskap

sen är det ju självklart en massa annat också som gardiner men mamma ska hjälpa mig med det..  ^^

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0