köpa säng?



jag dog ju för den här sängen från KungSängen när jag var och shoppade med pappa.. funderar helt seriöst på att åka imorgon och köpa den.. köper jag den imorgon får jag den om en vecka :D köpa eller inte? är frågan.. tänk om det finns någon mycket bättre och skönare säng? finns ju såklart men den här var underbar.. tråkigt att man inte får någon snygg sängstomme till.. de har inga.. men såg ju en på ikea som jag vill ha men jag undrar jag om den passar med denna madrass :/ hmm

jag vill ha :P ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill också ha ny säng :( Sängarna här är svinhårda så man känner fjädringen :/

2008-12-11 @ 12:05:59
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0