trött som aldrig förr

oj oj oj.. somnade på en gång igår.. och självklart sov jag en halvtimma längre imorse än vad jag skulle.. iaf hade sista körkektionen idag och det gick jättebra idag med.. tråkigt att anno slutar :/ men hon sa att hon behöver inte äns hålla tummarna för mig för det kommer gå bra utan det iaf :D woho!!

nu sitter jag i soffan och glor på Pirates of the Caribbean- vid världens ände.. är helt slut!!!!!!!!! och imorse ringde också Torbjörn från mässan och ville att jag skulle jobba imorgon, självklart sa jag ja.. ska bara hjälpa till med att visa bilarna till väga vid parkeringen, men det är en bra början.. lite lätt sådär.. ska möta han 8 imorgon bitti, så ingen sovmorgon inte.. och inte kan jag träffa Linnea som planerat :/

iaf senare idag ska jag möta Sofie i farsta, jag måste köpa skor som jag kan ha när jag jobbar.. och gärna ett par svarta jeans, har inga bra jeans jag använder, och har länge velat ha ett par svarta, men har aldrig orkat kolla :P

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0