Studio Foundation

Hello lovelies !

idag var ju första dagen vi arbetade med modeller och faktiskt fick sminka :) vi hade först genomgång av ögonbryn, plockning, i fyllning osv.. sedan pratades det om foundation och det demonstrerades :) sedan var det dags för modeller och get to work..

Lisa var min modell idag och stackarn har fått ganska dålig hy, men det fixade vi lätt med den supertäckande studiofoundation :) tyvärr glömde jag att ta med mig en kamera men det ska göras imorgon :D

imorgon har jag dock ingen modell men då får jag sminka en klasskamrat istället, dock får man inte lika lång tid på sig då, eftersom båda ska sminka.. men men om det är någon som läser och är ledig imorgon SKRIV!! :)

nu ska läxan läsas och sen ska jag slappa i soffan, man blir helt sänkt efter 4 timmars information inmatanade!! :P

Kommentarer
Postat av: Marie & Elsa

Hallå, såg på Dellas sida att du sökte modeller, för smink? Jag är ledig för det mesta, och blev rätt så intresserad :)

2010-01-13 @ 17:58:26
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0