sjukling... igen

ja då har man gått och blivit sjuk igen!! :( feber och snorig, kom som en bomb helt plösligt, men jag knarkar alvedon så jag överlever nätt och jämt :)

när man är sjuk gäller det att göra nytta, annars så blir man såååå uttråkad, så jag kombinerar att betala räkningar samtidigt som jag kollar runt på olika nätshopar ^^ nyss blev det en liten beställning på "st China Glaze lack och ett start kit med konad plattor och lack mm :D awesome!! dock blir det inget mera nu :/ som sagt räkningarna måste ju betalas ^^

ni får nog se några bilder sen på mina masker jag sminkat på olika modelloffer ^^ om jag orkar det vill säga ^^ måste snart samla energi att gå ut med Balto, det tar ju liksom på en när man är sjuk :( men som tur är så är det ju inte sådär fasligt kallt idag :)

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0