Shading

God kväll!
trött som en galning är jag nu :/ först skola sen hem och ta emot killarna från mio som kom med min nya soffa :) sen vänta på seth och robin som kom och hämtade min gamla soffa och min gamla tvbänk, robin ska ha dom nu :)  så även om det inte varit några tunga jobbiga grejer så, så tar det på krafterna..

hur som helst så lärde vi oss shading och highlighting idag, inte direkt svårt tyckte jag eftersom jag har länge hållt på med shading för att korrigera lite i mitt ansikte så det var inga problem :D hade dock ingen modell så jag och en tjej i klassen som heter Erika jobbade med varandra, hon började på mig sen var det min tur..

imorgon har jag dock Ullis som kommer och sitter modell :D vi kommer fortsätta med shading och highlighting, men med mer korrigeringar, så som göra näsa mindre eller större, samt läppar :D efter skolan ska vi hem till mig och ha en tjejkväll med frida också :)

jag glömde inte att ta med kameran idag, dock glömde jag att faktiskt ta bild ^^ men imorgon så :) imorgon får vi förshoppningsvis våra ROSA sminkväskor också, nu har vi allt i en lagerhaus kasse :/

när nu ska jag ta ut Balto och sen ska jag lägga mig och läsa läxan sen sooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0