Nya favvoskuggor från MAC!

Med julklappspengarna i handen traskade jag raka vägen till MAC för att handla några skuggor :) det blev 11 st ^^ eller ja första dagen blev det fyra st i en så kallas "quad" men när jag lekt med dom hemma blev jag så kär så jag gick och köpte den stora palleten coh fyllde den med 7 st skuggor :) jag köpte även en "blending brush" nr 224 och en moisturecover concealer.. men här har ni skuggorna iaf :)



färgerna syns iaf någorlunda bra :D
Högst upp från vänster: Grain, Woodwinked, (i quadpaletten- vanilla, Honey lust)
andra raden från vänster: Naked lunch, Satin Taupe, (i quadpaletten- Cranberry, Shadowy Lady), Contrast
nedre raden från vänster: All that glitters, Graphology

De fyra skuggorna i "quaden" använde jag på Pernilla på nyår, himla fint blev det :)
jag kan lungt konstatera att jag är kär, i MAC, eller a iaf i skuggorna, har ju inte testat mycket mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0