en glad nyhet!!

jag glömde nämna en glad nyhet jag fick hem i brevlådan igår :)
jag har fått en tid hos en plastikkirurg :D ja alltså en tid att prata om vad jag vill göra osv :D

jag som trodde att min husläkare glömt bort mig hehe var ju hos henne för en förundersökning av brösten för typ 4 månader sedan.. men nu så :D ååååh det ska bli så skönt när en tid är bokad för operation och planerna faktiskt är klara och inga "om och men" finns kvar :D det är såklart lite läskigt men det är något jag verkligen vill göra så det är värt det :)

och för er som inte vetat det tidigare så är det en bröstförminskning det handlar om :D

Kommentarer
Postat av: Daniella

Gud, va kul för dig, gumman! Vet hur lääääääänge du velat göra det här. Du är värd att vara nöjd med dig själv för du är WÜNDERBAR!

2010-01-22 @ 17:51:51
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0