Valpträff idag!

snart ska vi åka iväg mot örebdro och noras bhk för att träffa några utan Baltos syskon :) och självklart Baltos mamma :) ska bli jättekul! jag undrar om de känner igen varandra på en gång eller om de bara med tiden känner att denna har han/hon träffat förut ^^ vi ska leka och träna :) underbart verkligen :) dock tråkigt att ingen kunde följa med mig, så det blir bara jag och Balto, men men det gör ju egentligen ingening, det är bara bilfärden fram och tillbaka som kan vara lite tråkig :/

vi ska åka alldeles strax, måste bara vänta på att ica öppnar så jag kan köpa med mig korv att ha som godis, vi tog ju slut på allt igår ^^ i värsta fall får vi stanna på någon mack och handla men det är ju alltid enklast på ica ^^

såhär pluttig var han när de sist sågs ^^ nu är han 25 kg större och starkare ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0