sol, sprängande huvudvärk, blåsor, träffa föräldern

ja idag var det ju strålande sol och varm som bara den.. jag bestämde mig för att ge mig ut och gå till slussen och götgatsbacken för att titta runt lite.. var på jakt efter lite sommartunikor och balerinas.. men icke då, hittade inget.. när jag började vända tillbaka för att gå hemåt igen kände jag hur jag bara smälte bort i solen, sjuukt varmt, jobbigt nästan.. och jag fick en huvudvärk som gjorde så himla ont, kändes som om självaste big bang pågick inuti huvudet på mig :/ fy, och eftersom jag inte har något busskort var jag tvungen att gå hela hornsgatan hem igen.. visst att gå hela hornsgatan tycker inte ni är någon big deal! men när man är sjuk som jag är så orkar man inte göra det.. men jag kände att jag måste!! hatar att bara ligga inne i lägenheten hela tiden när alla andra är ute och gör saker! fick dessutom blåsor på fötterna för att jag gick i mina svarta tygskor som inte är de snällaste att gå i barfota!

hur som helst så kom jag hem och satte mig ner med dunkande hjärta och hällde i mig vatten och saft.. tog en ipren och två alvedon (som bara hjälpte pyttelite).. senare kom john hem till mig och vi skulle iväg till hans mamma för att äta middag med henne.. woho vad nervös jag var, usch tycker sånt är så pinsamt.. som tur var är hans mamma en så himla härlig person så det var bara trevligt :)

hur som helst nu ska jag väcka john som somnat på soffan :P
god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0