jag undrar..

hur många gånger jag har skrivit ett inlägg och haft "tröt-trötter-tröhött" som rubrik, för jag tänkte nämligen skriva det igen.. det är ett så bra ord som sammanfattar mig ganska bra så det blir ju rätt ofta att jag skriver det.. men men

nu iaf ska jag fixa mig och röra mig mot pappa, måste låna borr och en sån där grej snickare har som håller ihop delarna de limmat.. hoppas han har en sån annars får pillan hålla i stadigt ^^ jusste pernilla ska komma hit, ävem om hon inte vet det själv ännu, hon sa igår att hon kunde idag, men jag vet ju inte om hon vaknat än och sett va jag skrivit till henne ^^

hur som helst så hade jag tänkt att vi två skulle bygga klart garderoben, det är dörrarna och hyllorna kvar och det ska vi väl ändå klara av :)

här är ett par bilder, tapeten och garderoben :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahah go for it! jag har blåbyxorna på... typ ;)

2009-05-19 @ 12:24:33
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0