I am a very tired woman

jisses, jag sov till 12 idag :O har inte sovit så länge på hundra år känns det som.. när jag vaknade ville jag dessutom inte gå upp, emn sen ringde pappa och jag var tvungen att leta efter någon lampgrej som han hade tappat bort.. men jag känner verkligen att jag är trött, skulle kunna sova i en vecka i sträck om jag fick.. men men, jag är även rastlös, det är inte kul att ligga hemma hela dagarna, men alla andra jobbar ju och pluggar, så jag har inte mycket annat att göra då.. men idag var wille ledig så ska ta mig hem till honom och umgås lite.. imorgon ska jag till läkaren sen ska jag iväg och möta lisa och jackie för en liten shoppingrunda (hoppas jag klarar av det) och sen ska v i hem till lisa och färga hår och greja.. efter det ska jag skjussa mamma till anna i fagersjö och sen åker jag och brorsan till pappa för att grilla och fira pappas födelsedag :D

fick en fråga från en person om utförsäljningen av adidas på hovet.. tyvärr så är den över, det var sista dagen i söndags.. men de har en varje år ;P

nu ska jag fixa till mig lite sen äta lite och sen pallra mig iväg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0