Aj aj aj

har precis kommit hem från läkaren.. det var en ny tjej nu som tog över mitt fall och hon sa att eftersom det hållit på så länge så måste vi börja kolla upp mera än tidigare.. så idag blev det 4 st blodprover, AJ AJ AJ säger jag bara :( jag är ju spruträdd och den där sprutan hon på labbet körde in i armen på mig var inte nådig ! mamma säger att det är psykiskt, min rädsla och smärtan, men det är det fanimej inte! det gör ont på mig när man sticker in en stor nål! sen om det inte gör det på henne så är ju det bra men på mig gör det ont! och det gör fortfarande ont, kan känna nålen i armen även om den inte är kvar! hur som helst nästa gång skulle vi göra ett mer avancerat andningstest och få svaren på blodproverna..



nu ska jag trösta mig med ugly betty sen ska jag ringa och väcka lisa :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

det gör faktiskt ont! :(



stackare <3

2009-05-15 @ 12:48:38
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0