vilket skämt!

okej jag har inte varit riktigt med på vilka KY-utbildningarna riktar sig till först och främst, kan ju vara så att de är till för vuxna som är 30 som inte har en utbildning förutom gymnasiet och vet fortfarande inte vad de vill göra men vill ha en bra utbilding, och bli något i ett speciellt yrke.. vad vet jag? men bara för det ska det väl inte behövas 3 års erfarenhet av företagssäljande, för en utbildning som jag redan gått halva på, typ!? vi som är 19-20 och inte har någon sådan erfarenhet men ändå vill göra något med våra liv, men kanske inte ge oss in på 7 års enbart teoretiska studier för att sedan "halvjobba (komme rinte på det riktiga ordet för det just nu)" 5 år på ett sjukhus för att sedan bli läkare!!! vad ska vi göra då?? hittade massor av roliga utbildinigar, men har inte erfarenheten än !! well screw you !!!

jag startar egen skola och lär mig själv ! punkt slut

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHA! You go girl

2009-03-08 @ 19:28:43
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0